Tri kola prije kraja ligaškog dijela takmičenja u šampionatu Srpske košarkaši Borca obezbijedili su nastup u plej-ofu i želja im je da sa sadašnje, prve pozicije uđu u završnicu.

Prema riječima predsjednika kluba iz Banjaluke Milana Đajića, ono što su obećali prošlog septembra ostvarili su do sada mada ih očekuje najteži dio sezone te imaju veliku želju da se vrate u Ligu BiH.

– Želja nam je da napravimo društveno odgovoran klub i na dobrom smo putu jer konačno imamo sve mlađe kategorije koje godinama nisu postojale. Čvrsto stojimo na zemlji, ne zanosimo se nerealnim ciljevima. Prvi od njih je da postanemo šampioni Republike Srpske i potom budemo stabilan član Lige BiH. U nekom petogodišnjem planiranju jedan od ciljeva je i plasman u Drugu ABA ligu, ali o tom potom. Nadam se podršci sredine iz koje dolazimo jer je potrebno da Banjaluka ima klub u Ligi BiH mada je teško skupiti pare za to takmičenje. Procjenjujemo da nam za siguran opstanak i plasman u sredinu tabele treba između 200.000 i 300.000 maraka, tako da je pred nama iz uprave veoma težak zadatak da to obezbijedimo, kao što će i igrači imati težak zadatak da to izbore na terenu – rekao je Đajić.

Pomoćni trener ekipe Marko Šćekić, koji se nedavno igrački aktivirao, vjeruje da će ekipa na pravi način završiti započeti posao te da je dug put pred njima. Njegov saigrač Srđan Lončar ne razmišlja o protivniku u polufinalu.

– Ide najzanimljiviji dio sezone jer su plej-of i ligaški dio dva različita takmičenja. Prošli septembar, koji mi je bio najgori u životu, sada dolazi na naplatu i moramo se pokazati u najboljem svjetlu. Nije bitno ko će nam biti protivnik u polufinalu i nemam posebnih želja, već mislim samo na to kako da naša igra bude na vrhunskom nivou – rekao je Lončar.

Predstavnik “Banjalučke pivare”, koja je jedan od glavnih sponzora ekipe, najavio je podršku klubu.

– Zdušno podržavamo Borac jer su klub i “Banjalučka pivara” godina nerazdvojni i dalja podrška neće izostati jer svi zajedno želimo da se Borac vrati tamo gdje mu je mjesto – rekao je marketing menadžer Dejan Čato.

Glassrpske

PODIJELI

Komentariši