Još od početka integracije košarke na cijelim prostorima međunarodno priznate Bosne i Hercegovine košarkaška Liga BiH imala je generalnog sponzora. Pamti se Stella Atrois liga, potom Ožujsko liga, Centrotrans itd.

Već dugo Liga BiH nema generalnog sponzora, a, recimo, košarkaške lige u okruženju imaju. Crnogorskoj ligi sponzor je Erste banka, Liga Nova KBM je u Sloveniji, Hrvatska Telecom liga…

U BiH nema, a za sve klubove sponzor Lige BiH je nasušna potreba. Zašto? Generalni sponzor, poput BHtelecom u fudbalu, treba pokriti troškove kotizacija i službenih lica. Upravo je to veliki teret za mnoge klubove.

Interesovanje za Ligu BiH postoji. Svjedoče to posjete u Donjem Vakufu, Bratuncu, Tuzli, Širokom Brijegu, Kaknju… Neke košarkaške utakmice su posjećenije od fudbalskih.

Zbog toga oni kome je u opisu posla traženje generalnog sponzora napokon trebaju zasukati rukave. Zašto?

Ako bi Liga BiH dobila generalnog sponzora koji bi pokrio troškove kotizacije i službenih lica za takmičenje u elitnom rangu bi se otimali svi. Ovako pobjednicima entitetskih takmičenja se i ne isplati ići iz jeftinije u skuplju ligu. No, kada Liga BiH bude jeftinija, odnosno kada troškovi budu pokriveni sponzorskim ugovorima, onda će doći do otimačine za plasman u elitni rang.

Upravo na toj matrici je popularnost napravila Aba liga. Nije ispočetka Aba liga bila zanimljivija od Kupa Radivoja Koraća, recimo, ali je bila jeftinija. Tako je i sa Aba ligom 2. Ne bi mnogi klubovi igrali u drugom rangu regionalnog takmičenja da nisu plaćeni troškovi takmičenja.

Iz svega gore pobrojanog Ligi BiH je potreban generalni sponzor. Reprezentacija BiH je navodno dobila generalnog sponzora. Sada je na redu prvenstvo jer se iz Lige BiH regrutuju novi reprezentativci i reprezentativke. Nadalje moramo se okrenuti radu sa mladima. Ulagati i u tu ligu. Vidjeti postoji li mogućnost da se omladinska liga igra iz sedmice u sedmicu, a ne po regionalnim ili entiteskim savezima. Samo na taj način možemo očekivati boljitak košarkaškog sporta.

Krenimo prvo od generalnog sponzora Lige BiH. Posjeta u dvorana dovoljno govori i to je argument koji može biti presudan u pregovorima KS BiH sa potencijalnim ulagačima.

M.Mu

Komentariši